Ettevõtjate Kriisiabikeskuse korraldatud e-turunduse veebiseminarist võtavad osa sajad ettevõtjad

Foto: Ettevõtjate Kriisiabikeskus


 

Et toetada COVID-19 kriisis kannatada saanud ettevõtteid, viib Eesti Ettevõtete Kriisiabikeskus ehk EEKRI  läbi 4-osalise e-turunduse veebiseminari. Tegemist on e-äri intensiivkoolitusega, mida viib läbi digiturunduse ekspert Priit Kallas. Koolitus on suunatud E-POODIDE arendamisele ning see on osalejaile tasuta. 

Nii 8. aprillil toimunud esimesel kui eile toimunud teisel koolituspäeval osales ligi 300 inimest. Ühtekokku on tänaseks registreerunud osalejaid 566. “Registreerumine jätkub praegu suure hooga. See näitab, et tegemist on praegusel ajal väga vajaliku teemaga. Aitame paljudel ettevõtetel sõna otseses mõttes ellu jääda” kommenteerib Ettevõtete Kriisiabikeskuse kõneisik, strateegia coach Indrek Saul.

“Teeme neli tööpäeva järjest fokuseeritud koolitust koos osalejate küsimustele vastamisega,” jätkab Saul, kelle sõnul oli osalejate tagasiside erakordselt positiivne.

Koolitusel osalenud Heleri Otsmaa on e-poe www.kingadkotid.ee omanik. Veebiseminarist kuuldes kasutas ta enda sõnul koheselt tekkinud head võimalust. “Kavatsen kursusetel kõneldut kindlasti reaalselt kohe ka oma töös kasutada. Kuna Priit Kallas on Eesti mõistes oma ala vaieldamatu proff, on tema soovitused ja info on alati kulda väärt,” räägib Otsmaa, kelle sõnul on Ettevõtjate Kriisiabikeskusest ja konkreetsest koolitusest Eesti väikeettevõtetele väga palju abi.

“Ennekõike näen kasutegurit just neile, kellel veel oma e-pood puudus, kuid kes nüüd olude sunnil peavad kiiresti oma äriplaani vastavalt hetkeolukorrale ümber mõtlema ja oma e-poe käigupealt üles saama, et toodete müük ei peatuks ja ettevõte ikka ellu jääks,” lausub Otsmaa.

Priit Kallase antud info e-poe üles seadmisel ja reklaamimisel on Otsmaa hinnangul just selline lihtne ja loogiline nagu peab olema. “Ei mingit ümbernurga juttu, vaid kohe asja kallale,” kommenteerib ettevõtja. “Tema positiivsus ja peen huumor lisavad veel omakorda vürtsi juurde ja süstivad sinusse usku, et jah, ma saan sellega hakkama,” lisab ta.

Samuti kursusel osalenud tervishoiukaupade veebipoe omanik, ettevõtja Kaur Kuurme ootas seminarilt ennekõike ülevaadet, kuidas üldse mõtlema hakata, kui on soov oma veebipoe ülesehitamisega alustada. Seda Kuurme enda sõnul seminarilt ka sai.

“Praeguseks hetkeks on suurem kriis minu ettevõtte valdkonnas õnneks mööda läinud. Küll on mu abikaasa tegevus, kes on personaalnõustaja, praktiliselt seiskunud,” tunnistab Kuurme, kes plaanib enda sõnul osaleda kõikidel selle koolitustsükli raames kavasolevatel seminaridel. “Ettevõtjatel on sellest kindlasti abi ning soovitasin seda juba ka oma tuttavatele,” lubab ta.

/

Oleme saanud palju positiivset tagasisidet

“Aitäh, et praegusel hetkel selliseid koolitusi teete (ja veel tasuta)! Kui enne paljud väikeettevõtjad ei osanud kuigi hästi online turundust ja müüki ning polnud ka huvi, siis nüüd on väga tore vaadata tegelikult, et selline nn sunniviisiline olukord on pannud paljusid digitaliseeruma, Eesti ettevõtlusele on see vaid kaasatõukav!”

“Koolitus on olnud väga hea ja praktiline. Kindlasti oleks individuaalsest lähenemisest väga palju abi, kuid no kellel selleks praegu aega oleks. Meil näiteks konkreetselt oleks vaja üht-teist seadistada, et liikumisi paremini jälgida, kuid kõike ei oska.”

Mitu inimest on märkinud, et suur abi oleks praegu tasuta it-toest. “Tavalisel ajal oleks see jälle tasuline, kuid praegusel kriisiajal võiks olla tasuta,” on sama inimene lisanud.

“Soovin, et vaataksite järgmisel nädalal üle minu veebipoe. See on alles loodud ning tegelen praegu selle täiendamisega. Minu jaoks on see täiesti uus valdkond. Sain eilsest koolitusest palju abi ning tegelen homme ja ülehomme sisu loomise ning hindade lisamisega,” kirjeldab oma ootuseid veel üks osalenu.

“Seminar oli ülihea. Suured tänud! Veebiturunduses algajale pisut ehk liiga tempokas. Samas saab slaidide abil jätkuvalt iseseisvat tööd teha, mis on super. Mõistetav, et inimesed on oskustelt-teadmistelt väga erineva taseme, tausta ja vastuvõtuvõimega. Eriti nauditav oli seejuures, et Priit ei hoidnud end tagasi ja puistas lahkelt kõigile “kullaterasid””

Üks osaleja on kommenteerinud, et oleks hea, kui ka tavaolukorras ja mitte ainult kriisi ajal oleks koht, kuhu pöörduda ja inimesed kes nõu annaksid. “Võibolla on selline võimalus ka olnud, kuid ma ei teadnud seda”.

/

Kõik need ja paljud teised tagasiside kaudu laekunud kommentaarid näitavad, et teema on ettevõtjate jaoks teravalt aktuaalne. Meie projektides osalemine on kõigile tasuta, vajalik on eelnev registreerumine.


Sulle meeldib see, mida me teeme?

Toeta meid vabalt valitud summaga – oleme selle eest tänulikud ning sinu toetus aitab meil kriisiabikeskust käigus hoida.

Toetuse saad kanda siia:

Saaja: MTÜ Eesti Ettevõtete Kriisiabi
A/a EE397700771004734517
LHV
Selgitusse märgi “Toetan Eesti ettevõtjate kriisiabi”

Olge edukad!

Ettevõtete Kriisiabikeskus
info@kriisiabkieskus.ee
www.kriisiabikeskus.ee

UUDISED & ARTIKLID

Soovid meid toetada?

Kui oled TELIA võrgus, siis saad meile teha toetuskõne telefonil 900 70 23.
Helistades sellele numbrile toetad meie tegevust 5 euroga.

Tee palun Sulle sobivas suurses ülekanne meie kontole LHV pangas
EE397700771004734517
Selgitusse märgi "Toetan eesti ettevõtjate kriisiabi"
Saaja: MTÜ Eesti Ettevõtete Kriisiabi

TÄNAME!